Saturday, January 29, 2011

KEBAIKAN KURSUS ANJURAN KAMI DAN PERBEZAAN DENGAN LAIN-LAIN KURSUS/SEMINAR

1.Satu kursus yang lengkap dan menyeluruh dari segi rawatan gangguan jin.Kaum wanita yang mengikuti kursus ini dapat ilmu yang mencukupi untuk merawat diri sendiri atau saudara mara.Jika ingin membuka pusat rawatan sendiri pun boleh,tiada halangan.

2.Tidak perlu ijazah.ada dalil ke?Benarkah tanpa ijazah kamu tidak boleh merawat?Bagaimana kalau ijazah dieksploitasi untuk mendapat lebih banyak fulus?Apa hukumnya?

3.Tidak bersiri.Kami tidak mahu memakan duit kamu dengan menjadikan kursus rawatan ini bersiri-siri seperti orang lain yang berselindung di sebalik serban dan sufi.Jangan eksploitasi kejahilan umat dan orang yang menderita disihir.

4.Mementingkan praktikal rawatan.Seribu teori dan kaedah terhebat yang canggih belum tentu boleh menyembuhkan penyakit kerana tiada jaminan kesembuhan dari Allah dan Rasul saw.Kaedah kami ada jaminan kesembuhan dari hadis-hadis Rasul Saw.

5.Membolehkan kamu merawat dengan kaedah yang telus dan dapat rezeki halal serta mempercepatkan proses kesembuhan penyakit.Kaedah yang berkesan dalam kesembuhan akan menyebabkan lebih ramai pesakit datang kepada kamu.Tidak perlu pendapatan sampingan menjadi perawat dengan menjual batu serai yang tidak berfaedah tetapi menambah khurafat dalam masyarakat.

No comments:

Post a Comment