Thursday, January 27, 2011

RAWATAN KANSER DIPERMUDAHKAN


Saya telah bercerita tentang rawatan kanser di dalam posting-posting sebelum ini. Setelah diujikaji dan diteliti semula maka saya membuat beberapa perbaikan dari kaedah terdahulu supaya kesembuhan pesakit menjadi lebih mudah dan praktikal.

Tidak terlampau banyak perbezaan cuma ada sedikit pengubahsuaian dengan ini pesakit merasa perubahan ketara dari keadaan asal dan setelah dirawat.Ini dapat menjimatkan masa dan kos rawatan pesakit selain tiada kesan sampingan.Kaedah yang diaplikasi dari Quran dan sunnah ini selain berkesan dalam menyembuhkan penyakit kanser ia juga menggunakan bahan yang mudah dicari dan tidak komplikated.Saya bukan kedekut tetapi jika saya bercerita semua di sini maka saya tidak ada modal lagi untuk buat kursus.

No comments:

Post a Comment